تکنیک و نکته ای مهم در نوشتن رزومه برای امریکا و کانادا و انگلستان
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

تکنیک و نکته ای مهم در نوشتن رزومه برای امریکا و کانادا و انگلستان
شما به هیچ وجه مجاز به استفاده از عکس در نمونه رزومه انگلیسی خود برای این 3 کشور نیستید. اما اگر تصور می کنید سن، جنسیت، خصوصیات فیزیکی و چهره شما تاثیر مثبتی در استخدام شما در این کشور ها دارد و می تواند به شما برای تسهیل و تسریع فرآیند کاریابی و استخدام شدن و درنتیجه مهاجرت کاری شما می شود به شما روشی برای دور زدن این قانون آموزش خواهیم داد.

در قدم اول شما نمونه رزومه انگلیسی خود را بدون عکس و طبق قواعدی که در بالا توضیح دادیم آماده کنید و به هیچ وجه از اطلاعات شخصی ممنوع در این کشورها در نمونه رزومه کاری خود چیزی نگویید. اما آدرس شبکه های اجتماعی خود را حتماً در بخش اطلاعات تماس قرار دهید و اجازه بدهید که کارفرما به شبکه های اجتماعی شخصی و کاری شما از قبیل فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین دسترسی داشته و بتواند ضمن مشاهده عکس شما، اطلاعات پروفایل شما را بررسی کند و اطلاعات شخصی بیشتری از شما به دست آورد.

دقت کنید که از قبل شبکه های اجتماعی خود مخصوصا پروفایل لینکدین خود را کاملا برای این کار آماده کنید و اطلاعات کامل خود را در آن اضافه کنید و حتما یک عکس حرفه ای و رسمی در پروفایل لینکدین خود قرار دهید.
با این روش ضمن اطمینان از این که رزومه کاری شما برای استخدام و مهاجرت به این کشور ها طبق قوانین آن ها نوشته شده و به این خاطر از لیست متقاضیان حذف نخواهد شد، توانسته اید با هدایت کارفرما و استخدام کننده ی امریکایی و انگلیسی و کانادایی به محیطی که نوشتن اطلاعات شخصی مجاز است و هیچ محدودیتی ندارد، اطلاعات شخصی و تصویر خود را به آن ها ارائه دهید.

البته برای نمایش اطلاعات شخصی در رزومه شرکت، می توانید از وبسایت شخصی نیز استفاده کنید، جایی که تصاویر و اطلاعات شما در آن نوشته شده است. پس در صورتی که وبسایت شخصی دارید، علاوه بر شبکه های اجتماعی، آدرس وبسایت خود را نیز در رزومه خود بنویسید و شخص بررسی کننده ی رزومه را خیلی هوشمندانه و غیر مستقیم با اطلاعات بیشتری از خود آشنا کنید و اجازه بدهید که بیشتر از شما بداند.

به روز ترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه ساده یا فکس آنلاین کافیست وارد سایت یار شوید.

منبع

 





:: برچسب‌ها: نوشتن رزومه برای امریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: